December 27, 2011

1911 - flickr group


I've created a flickr group
where sew along participants can post images of progress, ask questions, and offer advice. Yea!

The images and discussions will be publicly viewable, but it's nice to know who is sharing the sewing and fitting room with you, so you must be a member to post photos or join discussions. To become a member go to the group page, click "join this group," and you will receive an invitation to join. Or send me an email and I'll invite you.

I can't wait to see all the pretty fabrics that will be sewn into even prettier corsets!

2 comments:

  1. يتم تصنيع زجاجات الكاتشب من البلاستيك، ويتم استخدام نوع معين من البلاستيك يسمى PET (Polyethylene terephthalate) وهو مادة مقاومة للحرارة والصدمات والضغط. تتميز زجاجات الكاتشب البلاستيكية بأنها خفيفة الوزن وغير قابلة للكسر، وتتيح التصميمات المختلفة إمكانية تخزين الكاتشب بكميات مختلفة. كما أن استخدام البلاستيك في تصنيع زجاجات الكاتشب يساعد على تقليل التكاليف والوزن وتسهيل عملية النقل والتخزين.

    ReplyDelete
  2. يتميز مصانع أحذية سيفتى أيضًا بفريق عمل محترف ومؤهل في مجال تصنيع الأحذية، حيث يتم الاهتمام بأدق التفاصيل والتشطيبات لضمان أعلى مستوى من الجودة. إلى جانب ذلك، تضمن العمليات الدقيقة لمراقبة الجودة أن كل زوج من الأحذية المصنوعة تلبي المعايير الدولية وتتفق مع متطلبات السلامة.

    ReplyDelete